Telefònica i jo

Telefònica i jo

Divendres faves tendres


Dilluns, faves a munts.
Dimarts, faves a grapats.
Dimecres, faves seques.
Dijous, faves amb ous.
Divendres, faves tendres.
Dissabte, faves amb recapte.
Diumenge, faves amb fetge.

Ja es pot començar a plantar faves i d’aquesta manera es poden conrear més aviat a la primavera. És un llegum molt nutritiu i proteic. Es poden menjar fresques i seques.  Hi ha preferències  quan a la mida del fruit, amb majoria per les exquisides faves tendres, També es poden menjar les beines. 
 Jo volia escriure de les persones africanes que perseguint un somni , més aviat un malson,  s’han ofegat pel camí un cop mes. Però avui es divendres  (festa dels musulmans, faves tendres, sense guarnició per un si de cas). Demà dissabte (festa dels jueus, faves amb recapte, xai  de segur) i demà passat diumenge (festa dels cristians, aquí tot s’hi val). 

El doble espai és un minut de silenci pels nàufrags.

26.10.2012

1 comentario:

  1. Sí, pobra gent. Però lo trist és que ens em assabentat d'aquests, però em temo que és una tragèdia que lamentablement es repeteix i repetirà una vegada i altre...

    ResponderEliminar